Hyvät WNYC:n jäsenet ja Barösund Runtin ystävät,

Elämme erikoisia, mielenkiintoisia aikoja. Meillä WNYC:ssa on suuri kunnioitus vallitsevia olosuhteita kohtaan, mutta haluaisimme kuitenkin katsoa varovaisesti eteenpäin. Toivomme voivamme luoda iloa ja positiivista ilmapiiriä tilanteen sallimissa rajoissa. WNYC;n hallitus on kokoontunut lähes viikoittain arvioidakseen tilannetta ja mahdollisuutta tavata teitä jälleen iloisissa mutta järjestäytyneissä merkeissä ja olemme siksi päättäneet seuraavaa.

WNYC avaa ilmoittautumisen Barösund Runt 2020:een kun FinRating-tasoitusjärjestelmä on julkaistu (luultavasti toukokuun lopussa/kesäkuun alussa).
Toivomme, että Koronavirustilanne jatkaa suotuisaa kehitystä ja mahdollistaa Barösund Runtin järjestämisen myös tänä vuonna.

Mikäli olosuhteet, suositukset, rajoitukset tai sosiaalinen ilmapiiri eivät tue tapahtuman järjestämistä, pidättää WNYC oikeuden olla järjestämättä kilpailua tänä vuonna.

Toivomme parasta ja tiedotamme kun ilmoittautuminen on avattu.

Pidämme sinut ajan tasalla sivulla www.barosundrunt.fi, Barösund Runtin Facebook-sivulla sekä sähköpostitse.

Magnus Vaenerberg
Kommodori