Tervetuloa Barösund Runtiin

Tervetuloa hauskaan ja sympaattiseen Barösund Runt purjehduskilpailuun lauantaina 03.08.2024 Inkoon Barösundissa. Kilpailu purjehditaan FinRating-säännön mukaisesti n. 22NM –saaristoradalla. Voit osallistua johonkin seuraavista luokista; Crew (ns. sekamiehistö), Family (miehistö koostuu vähintään serkuksista tai asuinkumppaneista) tai H-vene. Jos veneelläsi ei ole FinRating-lukua, pyydämme ottamaan yhteyttä Avomeripurjehtijat ry:kseen: www.avomeripurjehtijat.org josta saat FinRating-todistuksen veneellesi pyytämällä. Voit myös ilmoittautua vanhalla mittaluvulla ja päivittää sen ajan tasalle lähempänä kesää.

TIETOA BARÖSUND RUNTISTA

Lähtö

Lähtö tapahtuu vesialueella Orslandetin ja Barölandetin välissä, lossilinjan leen puolella myötätuulilähtönä. Takaa-ajolähtö.

Maaliintulo

Maalilinja on Hyklösundin läheisyydessä, ennen Barölandetin ja Orslandetin välistä lossilinjaa.

Rata

Radan pituus on noin 22 NM ja määritetään purjehdusohjeessa (Sailing Instructions) joka julkaistaan viimeistään 15.6.2024 osoitteessa  www.barosundrunt.fi
Rata kiertää Barösundin saariston nk. Olympiaväylää seuraten. Tuulen suunnasta riippuen rata purjehditaan joko myötä- tai vastapäivään.

Ilmoittautuminen

Kilpailuun ilmoittautuminen avataan 15.02.2024. Ilmoittautuminen tapahtuu osoitteessa www.barosundrunt.fi olevalla ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautumisaika päättyy 23.7.2024 klo. 18.00. Mikäli venekunta haluaa ilmoittautua kilpailuun ilmoittautumisajan päätyttyä, ottakaa yhteyttä kilpailulautakuntaan sähköpostitse osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Toivomme että ilmoittautumisen yhteydessä varaat myös paikat itsellesi ja miehistöllesi perjantain Pre-Race illalliselle ja lauantain Regatta Illalliselle ravintola Scolaan. Näin varmistat paikkanne illallisille sekä annatte luvan ravintolalle saada yhteystietosi varauksen myötä.

Ilmottautumismaksut

Crew ja Family class: FinRating 0.9000 tai isompi    €115,-
Crew ja Family class: FinRating pienempi kuin 0.9000 € 85,-
(Family Class: Miehistön jäsenten oltava vähintään serkuksia keskenään)
H-vene € 85,-

Maksetaan viimeistään 23.7.2024 WNYC:n tilille.
Aktia IBAN FI20 4055 0012 4118 29
Kirjoita veneen ja kipparin nimet viestikenttään.

Muuta

Lisätiedot: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., tai puhelimitse, Jussi Mankki, 040-50 60 149 ja Magnus Vaenerberg, 0440-455755.Seuraa päivityksiä sivullamme www.barosundrunt.fi ja Facebook-ryhmässämme Barösund Runt!

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

West Nyland Yacht Club