Tervetuloa mukaan mukavaan ja sympaattiseen Barösund Runt purjehduskilpailuun lauantaina 1.8.2020 Barösundissa. Kilpailu ajetaan FinRating-säännön mukaisesti 22NM –saaristoradalla. Voit osallistua johonkin viidestä luokasta; Crew (ns. sekamiehistö), Family (miehistö koostuu vähintään serkuksista tai asuinkumppaneista), DH (doublehanded), H-vene tai 2.4mR luokka. Jos veneelläsi ei ole FinRating-lukua, pyydämme ottamaan yhteyttä Avomeripurjehtijat ry:kseen: www.avomeripurjehtijat.org josta saat FinRating-todistuksen helposti veneellesi.

TIETOA BARÖSUND RUNTISTA

Lähtö

Lähtö tapahtuu vesialueella Orslandetin ja Barölandetin välissä lossilinjan leen puolella ja ajetaan myötätuulilähtönä. Takaa-ajolähtö.

Maaliintulo

Maalilinja on Hyklösundin läheisyydessä, ennen Barölandetin ja Orslandetin välistä lossilinjaa.

Rata

Radan pituus on noin 22 NM ja määritetään Rataselosteessa joka julkaistaan osoitteessa  www.barosundrunt.fi
Rata kiertää Barösundin saariston nk. Olympiaväylää seuraten. Tuulen suunnasta riippuen rata purjehditaan joko myötä- tai vastapäivään.

Ilmoittautuminen

Kilpailuun ilmoittautuminen avataan 3.6.2020. Ilmoittautuminen tapahtuu osoitteessa www.barosundrunt.fi olevalla ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautumisaika päättyy 15.7.2020 klo. 18.00. Mikäli venekunta haluaa ilmoittautua kilpailuun ilmoittautumisajan päätyttyä, ottakaa yhteyttä kilpailulautakuntaan sähköpostitse osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Ilmottautumismaksut

Crew ja Family class: FinRating 0.9000 tai isompi    €110,-
Crew ja Family class: FinRating pienempi kuin 0.9000 € 80,-
(Family Class: Miehistön jäsenten oltava vähintään serkuksia keskenään)
DH € 80,-
H-vene € 80,-
2.4mR € 60,-
Maksetaan viimeistään 31.7.2020 WNYC:n tilille.
Aktia IBAN FI20 4055 0012 4118 29
Kirjoitathan veneen ja kipparin nimen viestikenttään.

Muuta

Lisätiedot: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., tai puhelimitse, Jussi Mankki, 045-113 7010 ja Magnus Vaenerberg, 0440-455755.
Seuraa myös päivityksiä sivullamme www.barosundrunt.fi ja Facebook-ryhmässämme Barösund Runt!

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

West Nyland Yacht Club